IŽANKA- ZADAR d.o.o. web trgovinu vodi iz Zadra, gdje se nalazi naša centralna poslovnica. To znači da je isporuka proizvoda moguća isključivo iz Zadra.
Dostava naručene robe vrši se u suradnji sa tvrtkama specijaliziranim za poslove dostave što garantira brzu i sigurnu dostavu. (Hp expresom)
Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta. Kupcu se roba dostavlja do ulaznih vrata.
Kako bismo osigurali da roba što sigurnije stigne na vašu adresu dostavljač će imati broj vašeg mobilnog ili fiksnog telefona kojeg ste upisali pri registraciji . Kada isporučimo zapakiran paket na Vaša vrata, Vi preuzimate robu uz obavezan potpis na dostavnici, čime potvrđujete da je roba uredno isporučena.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja na proizvodima ili pošiljci.
Kupac je dužan prijaviti oštećenja osobi koja je izvršila dostavu, te odbiti primiti oštećene proizvode. Račun šaljemo zapakiran u pošiljci ili naknadno poštanskom službom.
Nakon što paket pošaljemo, proći će jedan radni dan dok roba stigne do Vas. Dostava na otoke može trajati i dulje, ovisno o vremenskim uvjetima i redu plovidbe.
Naručene artikle dostavljamo na području cijele Hrvatske uključujući i otoke. Dostava se vrši prema važećem cjeniku HP- expresa.
Pokušajem izvršenja dostave se smatra dolazak ili telefonski poziv dostavljača.
Ukoliko dostavljač ne pokuša izvršiti dostavu u roku od 10 dana Ižanka-Zadar d.o.o. se obvezuje izvršiti kupcu povrat novca. Ižanka-Zadra d.o.o. zadržava pravo ne isporučiti robu na temelju narudžbi s nepotpunim i/ili netočnim podacima.
Ukoliko spletom okolnosti Ižanka Zadar d.o.o. nije u mogućnosti izvršiti dostavu nekog od naručenih artikala obvezujemo se obavijestiti Vas o tome u najkraćem mogućem roku te Vam ponuditi opciju čekanja artikla, zamjenu za drugi, ili povrat novca u punom iznosu. U koliko sami želite angažirati neku drugu dostavnu službu koja će u našem skladištu preuzeti vašu pošiljku, molimo Vas da nas o tome obavijestite putem e-mail.
Povrat robe je moguć u koliko kupac prilikom preuzimanja pošiljke primjeti oštećenja i nedostatke . Reklamacije se ne odnose na proizvode koji su oštećeni nestručnim rukovanjem prilikom korištenja. Kupac može reklamirati proizvod osobno u Ižanki-Zadar d.o.o. ili ga poslati na adresu naše poslovnice. Ukoliko je riječ o zamjeni proizvoda zbog želje kupca, kupac šalje proizvod na naše skladište o svom trošku, a ako je razlog oštećeni ili neispravan proizvod zamjena ide na trošak Ižanke-Zadar d.o.o.
Ižanka-Zadar nije odgovorna za eventualna oštećenja proizvoda koja su nastala prilikom transporta dostavne službe.
IŽANKA- ZADAR d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta te se obvezuje iste te izmjene objaviti na ovom mjestu.
Nakon primitka Vaše uplate, roba je spremna za isporuku u roku od 1 radnog dana tj. 1 radnog dana nakon što Vaša uplata bude vidljiva na našem žiro računu. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave.
Ako plaćate internet bankarstvom, u banci, pošti, FINI može proći i dan-dva između Vašeg plaćanja i sjedanja Vaše uplate na naš račun.
Onog trena kada je Vaša roba spremna za isporuku automatski Vam se šalje e-mail poruka u kojoj se to potvrđuje.
Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 5 dana od dostave. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio bez isporuke kupcu i sl.) IŽANKA-ZADAR d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik” i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.
VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom, faxom ili telefonom